Spot on, Klejne!
Snak
fre 4. maj 2012
http://ekstrabladet.dk/n…1753814.ece
Eksploderende helium.,... Hvorfor er der ingen journalister der undrer sig ??
Eksploderende helium.,... Hvorfor er der ingen journalister der undrer sig ??
From where you are now i dont think you can go wrong.
fre 4. maj 2012
Tror du har for høje forventninger til journaliststandens almene viden omkring gasarters evne til at brænde/eksplodere, eller måske nærmere mangel på samme.
Redigeretfre 4. maj 2012
Det kan godt være jeg har det men det er tankevækkende at når fejlen bliver født på et nyhedstelegram laver samtlige aviser den samme fejl.
Berlingske og Politiken har i al ubemærkethed ændret til "gasfyldte balloner"
Berlingske og Politiken har i al ubemærkethed ændret til "gasfyldte balloner"
From where you are now i dont think you can go wrong.
lør 5. maj 2012
jeg hører en fest i den gård, hvor jeg bor, hvor der tydeligvis er karaoke på programmet og man åbenbart synes det, er fedt at udøve vold på Kim Larsens sange.
lør 5. maj 2012
Mon ikke bare det er en slags poetic justice for hans Sange fra glemmebogen?
Det tror jeg. What goes around ...
Det tror jeg. What goes around ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA