Snak

Mere indhold efter annoncen
Det undrer mig at der findes folk der oprigtigt interesserer sig for snooker. Jeg har forståelse for man kan interessere sig for mange ting, og jeg kan forstå man kan nyde at spille spillet selv, men at overvære en kamp virker lige så interessant som at se maling tørre eller græs gro. Det er jo ikke fordi der sker noget vildt spektakulært i en sådan kamp...

Men det er måske bare mig.
A little girl is in the bathroom when her father steps out of the shower. She says, “Daddy! When am I gonna get a penis?” “As soon as Mommy leaves for work.”
Men det er måske bare mig.


Måske. Eller snarere, højst sandsynligt.

Eller nok bedst: Ja.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
moderator
...man hyrer Bengt Burg til at indtale en lydbog. Fejlene vælter ud i uhørt omfang.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
http://politiken.dk/udla…urnalister/

Jeg..jam..wha..uh...

...

7 %? COME ON!? I det mindste har de nok ikke råd til de vilde expansioner. Ellers ville Albanien og Makedonien nok snart opleve en Gyros-version af Lebensraum.

Og det er jo ikke fordi at der findes et lignende eksempel på nazisme og facisme der opstod på baggrund af en statsbankerot og...

Fuck.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
... 3D er blevet så voldsomt benyttet af landets kinoer.

Hallo idioter! Man sidder med en fucking spastisker brille og oplever nærmest intet.

Det er fup. Og man bliver irriteret over den skod brille mere end noget andet.

Stop med det lort indtil teknologien er væsentligt bedre og man slipper for de lorte briller.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
...jeg ser Luksusfælden.

Hvor svært kan det være at sjusse sig frem til et nogenlunde holdbart budget på egen hånd?

Man behøver jo ikke være firestjernet finansøkonom for at sammenligne indtægter og udgifter, og så planlægge på den baggrund.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
repos:

Det er jo ikke fordi, folk ikke kunne regne den nogenlunde ud, hvis de gjorde et forsøg.

Det er fordi, folk bevidst vender budgettet, og økonomien generelt, ryggen og ignorerer alle faresignalerne, indtil de er så langt ude at skide, at Luksusfælden er den eneste mulige løsning, de kan se.

Mange af programmets deltagere har uden tvivl taget en bevidst beslutning om ikke at kigge for grundigt på økonomien af frygt for at erfare, at de pludselig ikke ville have råd til både smøger, cola, to biler, dyr og grim brugskunst og en sort lædersofa, og derfor lader de bare stå og låne og hustler sig frem så længe, rebet kan bære.

Det er i hvert fald min teori. Det kan ikke passe, at de har kigget på tallene og tænkt: "Det ser ud til at fungere fint, at vores udgifter er 7.500 kroner større end indtægterne hver måned."
moderator
Nej, det har du ret i, men det kan undrer mig, at folk kommer så langt ud.

Det er godt nok slemme tilfælde, når man har et femcifret overbrug om måneden.

De fleste af dem optager også håbløse lån til håbløse renter til håbløse ting. I det tilfælde, hvor der er tale om fællesøkonomi, og det er den ene af parterne, der forbruger som besat, under det mig endnu mere, at partneren ikke fatter noget.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Jeg undrer mig, når over visse simulatorspil. Jeg sad ved siden af en i toget, som spillede et lastbilssimulatorspil. Dvs. hardcore nattekørsel fra Berlin til Hamburg(?) uden nogen som helst action eller distraktion. En 1:1 kørsel på virtuel landevej.

Jeg undrede mig også over, at sidde i et kedeligt transportmiddel og stene over simulation af et andet kedeligt transportmiddel.
Det ikke er obligatorisk at have sådan en her.

http://www.youtube.com/w…we9_CdNPuJg

Verden ville være et bedre sted.
Jeg er sådan set ligeglad med din mening. Forkælet.
Annonce