Snak

Mere indhold efter annoncen
Haha, jeg troede først, det var et falsk logo, så skulle lige dobbelttjekke det.
Kosovo je Srbija
Haha! :D

Det er virkelig kreativt!

Jeg undrer mig over at en udenlandsk pige som er frygtelig sød fra min klasse, fortæller mig at hun barberer sig i ansigtet. WTF GIRL!
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Hvorfor undrer det dig? Fordi du normalt ser mange udenlandske, frygteligt søde piger med moustache?
fck-medløber.
Nærmere hvorfor hun ville fortælle mig det. Det er da noget så usexet og en privat sag som piger der gør det plejer at skamme sig over. :)

BTW; kunne det naturligvis godt lige så godt være en dansker. At hun var udlænding var bare en bonus-info.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
Det er piger der ikke gør det, der bør skamme sig.

Synes du også det var usexet, hvis hun sagde hun intimbarberede sig?
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er noget andet, elendil :)

Nu kan jeg ikke lade være med at kigge efter skægstubbe.
http://www.whoateallthepies.tv/wp-content/uploads/2012/11/15-Dejan-SAVICEVIC-Panini-Etoile-Rouge-de-BELGRADE-1991.png
en person jeg ikke kender skriver dette til min indbakke på FB

Er du en luder siger du det ?
Jeg formoder at du rent faktisk ikke havde sagt det?

Men han lyder som et oplyst individ.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Haha. Nej, det har jeg ikke.

Har kigget lidt rundt på hans profil, men kan ikke rigtig linke ham til noget. Men han er stor fan af FCK, elsker flæskesteg og hader Herning.

Det kunne have været mig. Ud over at jeg ikke - rigtigt - har en facebookprofil.
Annonce