Snak

Mere indhold efter annoncen
...man på en fantastisk solskinsdag som i går, ser folk på vej ind i solcenter.
Kosovo je Srbija
, sikkert som den eneste i dette metroseksuelle helvede, shorts til max midt på lårene igen kommer på mode for mænd.
De ligner små skoledrenge fra 50´erne.
Kosovo je Srbija
Hvad er der i vejen med at ligne sin far eller måske bedstefar?
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
moderator
Det er satme også dumt, Burro. Men hey, man skal sgu helst være brun for at kunne ligge på stranden for at blive.....brun.
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
....journalister tror de, uden aftale forinden, kan få fat i mig kl 7 eller tidligere.
https://kortlink.dk/sudv
Det må have været til radioen? Var du god?
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Det med tidspunkter på døgnet, hvor arbejde - særligt andres - er en pestilens ud over det sædvanlige, har jeg oplevet et hav af gange. Jeg er engang blevet ringet op kvart over midnat, for at besvare spørgsmål til et system, jeg havde sat op. Sådan er det med den branche (IT). Systemerne skal fungere efter brugerens behov, på et hvilket som helst tidspunkt på døgnet... men alligevel... at man regner med at alle andres døgn er indrettet efter ens eget, er lige en anelse for egoistisk i min verden.
moderator
Helt enig, Matias.

@Alsen

Min arbejdstelefon ligger, medmindre jeg ved der kan blive brug for at ringe mig op, ude på mit arbejde. Og mit privatnummer er der satme ingen journalister, der skal have fingrene i. Så jeg hoppede over denne gang.
https://kortlink.dk/sudv
Chaufføren af denne bil ikke undrer sig over mislyden fra det løse dæk. Ufatteligt han ikke har reageret på det tidligere.

dæk.http://ekstrabladet.dk/n…1763194.ece
https://media.giphy.com/media/hrlkHUl2PQhtC/giphy-downsized-large.gif
Annonce