Det med tidspunkter på døgnet, hvor arbejde - særligt andres - er en pestilens ud over det sædvanlige, har jeg oplevet et hav af gange. Jeg er engang blevet ringet op kvart over midnat, for at besvare spørgsmål til et system, jeg havde sat op. Sådan er det med den branche (IT). Systemerne skal fungere efter brugerens behov, på et hvilket som helst tidspunkt på døgnet... men alligevel... at man regner med at alle andres døgn er indrettet efter ens eget, er lige en anelse for egoistisk i min verden.