Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
...hverken den lokale Superbrugsen eller den lokale SuperBest har nakkefilet i dag. Det er grillsæson for helvede!
https://kortlink.dk/sudv
Udsolgt pga grillsæson? Beklager, kunne ikke lade være.
moderator
Det kan sagtens være. Men det er vel ikke svært at have styr på hvor hurtigt det afsættes, og så sørge for at bestille nyt hjem?
https://kortlink.dk/sudv
Det skulle det jo ikke være, men det er set før. Du må se det som chancen til at finde et stykke mere eksotisk kød. Det lød lidt klamt.
moderator
Mere spændende og eksotiske stykker har de ikke, medmindre man gider ofre store formuer på det. Til gengæld har de 10 meter køleboks med kyllingebryst og kyllingelår. Wauw.
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der blir flaget på halv i dag! Hvorfor?
up the villa!
Din nabo er død?
´Til gengæld har de 10 meter køleboks med kyllingebryst og kyllingelår´

Uanset dyrets triste herkomst, skal de lår bare saltsprænges i 3 dage, confiteres i olie, og derefter på grillen en 5-10 minutter.

Bum.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det kan sagtens være. Men det er vel ikke svært at have styr på hvor hurtigt det afsættes, og så sørge for at bestille nyt hjem?

Jeg løber næsten dagligt ind i samme frustrationer. Jeg lavede dog engang noget arbejde for COOP, og det er en helvedes smal margin der er på kød. Det er derfor pokkers upopulært hvis destruktionen på dette er for høj. Må du således smide et par pakker ud hver og hveranden dag, går du let med underskud på pågældende vare. Ydermere bestilles meget kød med 2 dages levering. Med andre ord skal du med hjælp fra sol og måne, samt salgstal, til tider anslå et salg over måske 4 dage, hvor danskens hang til grill skal medregnes. For den gennemsnitlige butiksansatte, er det omtrent som at stå i spidsen for en planlagt ekspedition til Mars.
Geddar - Det var vel ved Vesterbro Torv?

Er slagteren samme sted ikke en mulighed? Jeg har godt nok aldrig selv været derinde.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Annonce