Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor er 2 af dem kun 11? og hvorfor er de med? De ser hverken seje ud, eller rapper noget.

Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Du må hellere en tur til lægen, Andib...
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Villy Søvndal ikke finder en person i sin stab, der kan binde et slips ordentligt! Den er gal igen i dag.
Mvh.
Villy Søvndal ikke finder en person i sin stab, der kan binde et slips ordentligt! Den er gal igen i dag.


Hvor er det frygteligt...
#21 Sympathie für Eisern und Chemie
Personligt er jeg en stor bewonder af hans stil.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man er så vild efter at blive kendt at man rask væk sluger to krus æsel-sæd på nationalt TV...

http://ekstrabladet.dk/f…1769257.ece

Det er sateme klamt, det der!
moderator
folk siger "prosit".

Hvad skal det til for? Er det for at få mig til at få det bedre? Er det en hån? Hvorfor siger man tak for sådan en elendig gestus. Hvad når man har nyseflip, skal folk så blive ved? Kan de ikke se at det er ekstremt belastende for den der nyser? Folk bør stoppe med det.
Dette er en signatur.
Men hvis det ikke bliver sagt, skal der nok være en, der siger, at en engel gik gennem stuen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Og hvis ikke du siger tak, når en anden siger prosit, er du ubehøvlet.

At nyse er jo ikke ligefrem et symptom på syfilis eller lignende. Det var det muligvis i gamle dage.
folk siger "prosit".


Enig! Det er irriterende, og jeg forsøger så vidt muligt at tie det ihjel, når folk siger det. Hvis det ikke passer i situationen begynder jeg i stedet at spørge folk om et eller andet helt urelateret for at fange dem på det forkerte ben.

Det "prosit" er noget, der har bidt sig fast i folk - som om de bare skal sige det - men det er meningsløst.
Midtjylland!
Annonce