Snak

Mere indhold efter annoncen
Keep it up, Cheech, og vi ender på Marcels i stedet.
Niddets arkivar
Ha-ha, Kaffe - jeg er en nøjsom mand. Jeg kan tygge naftalin-kugler - hvis det er det.
Men naturligvis giver Cheech et glas limonade. Han havde ikke overlevet vildmarkshelvedet uden anvisninger fra denne side.
God knows that he won´t arrive
Hvad det er jeg ser? Jeg troede det var for alle, at hadet til forskellighed i særdeleshed er båret af overbevisninger, som kan indfange mennesker til at mene, at alt andet er ondt. Jeg har aldrig været den store tilhænger af den slags, og derfor mener jeg det er et skridt i den gale retning, om hadet ligefrem skulle opfattes som sundt
Hvad er det præcist, der ansporer dig til at bringe det på bane i denne tråd, Matias?
Niddets arkivar
Matias, du svarer ikke rigtigt. Hvor er det du ser had ? Herinde ? I denne tråd ?

Edit: Kaffe havde spurgt.
God knows that he won´t arrive
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Matias er som jeg kulturrelativist, hvorfor han naturligvis må reagere på visse ting, af ren nysgerrighed. Jeg valgte en yderlighed, han valgte den mere direkte tilgang.
Bosse, Matias´ tilgang er indhyllet i rockwool. Den er om noget - indirekte.
God knows that he won´t arrive
Jeg kan godt lide at jeg er den med de tydelige hensigter efter at have affejet holocaust. Mon ikke Matias opfatter "prosit" som at undskylde, hvorfor han ikke forstår irritationen?
Igen får jeg denne sære, svimlende fornemmelse af at læse dine sætninger, Bosse. Jeg er kommet frem til, at en af tre ting får dig til at skrive så sært:

1) Du lægger dig i selen for at virke mærkværdig og dybsindig.

2) Du er på god medicin.

3) Du kommer fra Herning.
Niddets arkivar
"Jeg mener...Amager???"



2300 Selvtægt, bitch.

Og eftersom jeg flytter derfra snarest, passer det mig fremragende, at det er lige netop der. Ama´r, jeg lover at jeg vender tilbage engang i fremtiden. Am´r halshug...
\"Alt er Bastille for den nøgne masse\"
Annonce