Snak

Mere indhold efter annoncen
Det her vil jeg æde mig tung i i morgen aften!
https://www.youtube.com/watch?v=wai9B3GUnK0
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Har i ikke tit tænkt på at lave jeres egen sherryeddike ?

Jeg har gjort det i dag og selvfølgelig lavet intet mindre end 25 liter:
http://imgur.com/a/zcNBw

Da jeg stiller den udenfor, så er der først nok rigtig sket noget om 3-4 måneder.

Måske den ligefrem skal på fad til den tid.
Av min mavse! I starten var alt fryd og namme namme, men efter at have indtaget +1/2 kg smeltet ost, med nogen hjælp fra min kone, er jeg i den grad - first world - skakmat. Faktisk i en grad, så jeg lige nu kun magter at fokusere på mit eget åndedræt. Post-gastronomisk mindfulness. Det´ det nye...
God opskrift: http://justhungry.com/proper-swiss-cheese-fondue

PS - kan med fordel nydes med nogle cornichon´er og syltede perleløg!
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jydernes indtog i København er snart komplet.

Grisen på Nørrebro er blevet kåret til at have Danmarks bedste bøfsandwich. Med brun sovs - Den ser sgu også god ud.

Vesterbro havde også en finalist.



Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Hvilken bedre anledning til at støve ismaskinen af end nytår? Nej, den findes selvfølgelig ikke. Vi står for desserten i morgen, så tænkte, at hjemmelavet is måtte være sagen.

Nu er første etape kørt i mål, og det blev til is blev med salt - og "brændt" karamel. Og så opdagede jeg, da jeg havde skrevet det, at der stod 2006 på den med chokolade, og ikke 2016. D´oh. Nå, men den smager godt.

Næste og sidste hug bliver en marcipanbrødsis. Den skal i dyret nu. Satser på at skrive rigtigt denne gang.
https://enywulandari.files.wordpress.com/2014/11/lippi1.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
@Halil

Det er en udvikling der kun kan hyldes. Den ædle spise kan kun får for lidt fokus.

Har du i øvrigt været på grisen? Det skulle være temmeligt godt.
https://kortlink.dk/sudv
Geddar:

Nope. Ikke endnu.

Men Grisen ligger, nærmest, på vejen hjem fra arbejt, så det bliver lidt farligt i det nye år.

Det er ikke voldsomme priser de har heller.

Generelt er turen hjem sgu farlig. Der ligger mange fornuftige steder over det hele. I alle prisklasser.

Fucking elsker Nørrebro.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Spiste shawarma 6 dage i træk på Centrale for en måneds tid siden.

Farligt område, ja.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det garneret med dit indtag af vin, tænker jeg må influere noget på vægten?
Godt nytår iøvrigt Jussi - håber vi kan få drukket lidt vin hos Kaffe igen en dag i det nye år!
2872015
Hæhæ. Havde noget arbejde den uge ved siden af, og gad ikke spise andet, nu det smager så absurd godt!

Vægten og formen har det fint. Sørger for at løbe til Skovlunde når jeg henter vin.

Og ja - vi må snarest drikke en 47´er på Nørrebro.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce