´Flambé eller på tysk flammenkuchen. Stammer fra nordlige Frankrig, sydlige Tyskland og er en slags pizza. Bare med creme fraiche, løg, bacon og ost. Og så med en god køling flaske pinot gris eller riesling fra Alsace. Så summer det i den lille tyk! :)
^^ man kan godt bruge creme fraiche 38% men synes faktisk det går hen og bliver en smule kvalm. Bruger altid 18% :) ´
Præcis. Det var netop en sådan Flammkuchen, jeg sigtede efter med min ´hvide pizza´. Skyr gør som sagt altså arbejdet glimrende her, for jeg er enig i, at CF bliver for voldsomt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA