Snak

Mere indhold efter annoncen
Der ligger et fantastisk cafeteria på Gl Køge Landevej, Jussi. Kort efter pølsevognen. Man kan gå til Solrød på optankninger fra de steder.

Roald Amundsen ville ha elsket det. Altså depoter af den slags.
God knows that he won´t arrive
moderator
Ang. iberico-svin, så kan det ikke anbefales for lidt at prøve udskæringen pluma. Udover at have en fremragende smag, så er det vanvittigt mørt. Jeg købte herfra: http://www.onkel-toms-grillhytte-ivs.dk/412315349/product/1571326/iberico-pluma-1000-1200-g?catid=483279

https://kortlink.dk/sudv
Det kunne jeggodt finde på at bestille.

Hvordan tilbereder du?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Det er simpelt - på en meget varm grill 2-3-4 minutter (alt efter tykkelse) på hver side.
https://kortlink.dk/sudv
OK, som onglet/nyretapper - eller skirt som siden endda har. Ser godt ud!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Yes sir! Og ja, han har mange lækre ting. Jeg er endnu ikke blevet skuffet når jeg har købt derfra.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
@Jussi

Deres teres major kan sgu også anbefales! Fik det sammen med min kæreste her til aften sammen med hjemmelavet bearnaise, gulerødder stegt i andefedt og bønner. Og der blev skylles ned med en brunello. Det er svært ikke at føle sig lidt ulækker, når man tænker på hvor meget smør der er skovlet indenbords.
https://kortlink.dk/sudv
Jamen, det kom ind ad døren i går, og teres major var det eneste der ikke var frossent - så jeg pønser lidt på din menu i aften!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Lad nu være med at glemme salt denne gang.
moderator
Jeg skal også have bearnaise i dag. Jeg lavede det for nylig med min bamix. Blev helt genialt. Ingen pisken som en galning og den var færdig på 30 sekunder. Perfekt konsistens. Tror faktisk også den kan klare en højere temp end normalt.
Dette er en signatur.
Annonce