Den bruger jeg i hvert fald til det, det bliver perfekt hver gang.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Del genialiteten! Jeg er i forvejen lidt forelsket i min Bamix, så at booste det endnu mere med evnen til nem bearnaise vil gøre det til ren kærlighed.
Geddar, jamen æggeblommer ned i det høje glas (Plastikbeholder) og så essens og så i gang med Bamix. Hæld smeltet smør i og bamix´ videre. Bum bearnaise. Det er som at lave en mayo, hvis du har prøvet det.
Jeps. Jeg bruger bare den metode jeg har set Ramsey gøre. Hele lortet sammen, dog inkl. hvide, og så en tur med bamix. Varmer du det efterfølgende i gryde, eller har du varmet æggeblommer og essens lidt op inden?
Edit: Eller det smeltede smør er vel tilstrækkeligt varmt....