Snak

Mere indhold efter annoncen
Med den perforerede klinge?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Med den perforerede klinge?

Den bruger jeg i hvert fald til det, det bliver perfekt hver gang.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
moderator
@SirC

Del genialiteten! Jeg er i forvejen lidt forelsket i min Bamix, så at booste det endnu mere med evnen til nem bearnaise vil gøre det til ren kærlighed.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Jussi nej den helt blanke bruger jeg.

Geddar, jamen æggeblommer ned i det høje glas (Plastikbeholder) og så essens og så i gang med Bamix. Hæld smeltet smør i og bamix´ videre. Bum bearnaise. Det er som at lave en mayo, hvis du har prøvet det.
Dette er en signatur.
moderator
Jeps. Jeg bruger bare den metode jeg har set Ramsey gøre. Hele lortet sammen, dog inkl. hvide, og så en tur med bamix. Varmer du det efterfølgende i gryde, eller har du varmet æggeblommer og essens lidt op inden?


Edit: Eller det smeltede smør er vel tilstrækkeligt varmt....
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Jeg bruger det varme smør. Man ville sagtens kunne varme det hele lidt mere bagefter.


Jeg har i øvrigt fået en candyflossmaskine. Så tror jeg vist man kan sige at køkkenarsenalet er komplet.
Dette er en signatur.
moderator
Haha! Hvor stor er lejligheden?
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Jeg har verdens mindste køkken og samtlige maskiner der findes nærmest. Har ingen bordplads længere. Skal snart have købt mig et større sted.
Dette er en signatur.
Så I snakker nærmest lun mayo lavet på smør?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Geddar

Teres major var jo absurd godt. Nok det bedste stykke kød, jeg nogensinde selv har tilberedt.

Jeg elsker jo onglet, bavette osv, men denne udskæring har ikke de lange fibre og er sgu noget mere delikat.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce