Jussi, tjaa bortset fra at jeg bruger smørret varmt. Saucen var mere end lun i går. Tog vel 30 sekunder at lave en bearnaise i går. 6 blommer og 2 pakker smør. Piskede først blommer op med essensen i den høje cylinder og med den flade skive. Derefter lidt af smøret i og pisk og så resten af smørret i en tynd stråle. Over i skål og estragon i og lidt citronsaft i. Færdig.
Dette er en signatur.