Redigeretons 20. jan 2016
Tråden her har i øvrigt 10-års jubilæum denne måned. Måske man skulle gøre som den unge Seifert-trådstarter og koge en høne ...
Et glas Dolmio til den, der gætter forfatteren til dette:
´ps, seifert, at lave hjemmelavet tomatsovs til pizza er sgu da overkill, med mindre man har noget til overs fra dagen før. Netto har fx en tomatsovs med lidt krydderurter osv i til 4.95 for en karton. Det er flåede tomater der er kogt ind med oregano osv. Jeg synes ikke der er den store [eller noget smagsforskel når først den har været i ovnen.´
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA