Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Ja, det smelter lynhurtigt! Blev det godt ellers?
https://kortlink.dk/sudv
Overdrevet godt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hvad er det pluma ?
http://www.soldemunda.com/en/pluma-meat-cut_43.html

Minder nærmest om grisens svar på onglet. Smager helt forrygende og skal nærmest ingen tid have.

Jeg havde marineret dem i citronskal, -saft og timian. Tripple-cooked fritter, estragonmayo og rød Mosse 2006 til.

Kunne jeg fandeme godt spise nu ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Og så fik vi Sydhavnsbøf i fredags ???

Hvor køber i pluma ?

P.s. Sydhavnsbøffen var god.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Geddar linkede for nylig til den glimrende side:

http://www.onkel-toms-grillhytte-ivs.dk
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Tråden her har i øvrigt 10-års jubilæum denne måned. Måske man skulle gøre som den unge Seifert-trådstarter og koge en høne ...

Et glas Dolmio til den, der gætter forfatteren til dette:

´ps, seifert, at lave hjemmelavet tomatsovs til pizza er sgu da overkill, med mindre man har noget til overs fra dagen før. Netto har fx en tomatsovs med lidt krydderurter osv i til 4.95 for en karton. Det er flåede tomater der er kogt ind med oregano osv. Jeg synes ikke der er den store [eller noget smagsforskel når først den har været i ovnen.´
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Sir ?

Jeg er i øvrigt enig :-)
Hæhæ - fra præfabikata til candy floss-maskine. Det holder.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Dolmio kan redde enhver bitter hjemmelavet tomatsovs

Du sender bare glasset
Annonce