Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi siger tak til Geddar. Genialt tip.

Nu har jeg weekend, så de sidste timer står på hakkebøf, bløde løg og et Shiraz-monster i Jimmy´s Hill, McLaren Vale 2012.

Nogle gange er det det eneste rigtige ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Boeuf Bourguignon snurrer sagte over gassen og er ved at være der.

Til en anden lidt festligere gang, ser denne udgave ret solid ud:

https://www.youtube.com/watch?v=KAfC7XAHN14

En lidt mørk udgave af NZ-pinot - Tongue in Groove - tror jeg går godt til:

http://laudrup.dk/product/6251.2012/
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Det er godt nok nogle store stykker af alt han bruger. Det bacon ser alt for lækkert ud.
Dette er en signatur.
Enig.

Jeg synes, fordelen ved store kødstykker er, at man kan kan få en god stegeskorpe ved bruning.

Men gulerødderne feks havde jeg nu også foretrukket i lidt mindre stykker.

Tongue in Groove var perfekt til - køb!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Det lyder godt, Seifert! Jeg skal helt klart også have købt mere når grillvejret bliver lidt bedre!
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Terres major ryger i dén grad også i kurven igen.

Glæd dig til den udskæring, Seifert.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Nå, IB´s gamle Bamix er død og må nu rotere i graven.

Jeg var egentlig fint tilfreds med dens 160w, men hvad bør jeg gå efter af ekstraudstyr?

Kunne godt tænke mig den der lille beholder som man kan sætte på og blende i.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Der lader til at være forskel på en processor og en grinder - med fordel til førstnævnte.

Dette bud ser lovende ud:

http://www.kitchenone.dk/produkt/bamix-classic-special-edition/

Har mistet mine bægre, så fedt, at de også følger med her.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg skal lave mad til 7-8 gæster på lørdag, som jeg nærmest ikke kender. Ovenikøbet skal det helst være noget, der kan forberedes i god tid, eventuelt holdes varmt eller simre. Budgettet er vist ca 150 per person, så forventningerne er nok desværre lidt højere end boller i karry. Ak og ve. Hvad skal jeg lave, som alle kan lide, ikke er for bøvet og samtidig ikke alt for avanceret (jeg har dog tid i løbet af dagen til at forberede)?
moderator
Jussi jeg et sæt der minder om dog inkl den der grøntsagshakker/skiver. Elgiganten og de andre store kæder plejer at have det på tilbud.

Jeg synes faktisk ikke at grøntsagsmaskinen er noget særligt, den er ret lille, men hvis du kan få den med til samme pris er det vel værd at gå efter.

Det er det her uden kanden:

http://www.wupti.com/produkter/husholdning/koekkenmaskine/stavblender/bamix-superbox-xl-black

Jeg gav vist 1699 kr.
Dette er en signatur.
Annonce