Snak

Mere indhold efter annoncen
@Kemosabe

Boeuf Bourguignon er altid et sikkert kort. Retten er forholdsvis simpel at lave og alle er vilde med det.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Boeuf Bourguignon lyder godt. Jeg må finde en god opskrift.
Jeg søger også lidt inspiration. 1,5 kg. oksemørbrad til seks personer. Jeg aner ikke, hvordan jeg behandler sådan en størrelse bedst, så forslag til opskrifter og tilberedningsmetoder er kærkomne.
--
Kjoebenhavns Boldklub.
Oksemørbrad? Beef Wellington! Ramsays version nok nok den letteste og mest tilgængelige udgave.

Pascal var hurtigere.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak. Jeg har faktisk serveret sådan en før, men da købte jeg den færdigpakket hos Cleavers, da det virkede som et uoverkommeligt projekt. Jeg tager den med i mine overvejelser.
--
Tak, Sir_Cum, men jeg har hverken brug for kande eller holder.

Tror det tilbud, jeg linkede til er godt og dækker mine behov.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Var på MASH Penthouse i onsdags. Det er satme en flot restaurant, rigtig fed setmning og vi blev hængende efterfølgende i baren, der også var fyldt godt op.

Kødet naturligvis suverænt. Delte en porterhouse med en kammerat, der blev skåret ud ved bordet. Fritterne sad ikke lige i skabet, men var acceptable. Vi prøvede både almindelige og chili. Bearnaisen var lunere end den plejer, hvilket var et klart plus.

Gad godt vide hvor meget vin der ligger for i den reol der. Meget blæret.
http://www.youtube.com/watch?v=7gasxpPiews
Så fik jeg også prøvet Teres Major oppe fra Onkel Toms Grillhytte

Det synes var en smule kedeligt. Ingen fedt, mindede meget om mørbrad det stykke. Fik stegt det helt perfekt, rød/rosa hele ude fra kanten og ind.

Har et stykke mere i køleskabet, tror jeg steger det og bruger det i steak sandwich i aften. Bør kødet til gengæld være perfekt til.
@Seifert

Hvad er pris og vægt på sådan et stykke kød?
Kjoebenhavns Boldklub.
Annonce