Det er da det, vi skal.
Begriber bare ikke, at jeg var bedre til det for 4-5 år siden - og ja, jeg lavede sgu Bamix-bearnaise før dig, men nu har du overhalet mig, som Cyanite overhalede Price-drengene.
Begriber bare ikke, at jeg var bedre til det for 4-5 år siden - og ja, jeg lavede sgu Bamix-bearnaise før dig, men nu har du overhalet mig, som Cyanite overhalede Price-drengene.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA