Snak

Mere indhold efter annoncen
Lyder sgu lækkert, Jussi! Øl og snaps kørt i stilling?
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Jep!

En fra slængets far har doneret snaps hvert år fra 1999, og i år bliver ingen undtagelse.

Særligt hans valnød og paradisæble er fremragende.

(Der kan dog ikke gå mange sildetallerkener før jeg - og et par af de andre vinnæser - liiiige skal ned og sparke til fyret. Og smage lidt Beaujolais ...)
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hvor meget culotte/cuvette-steg skal man beregne til 13 personer?

3/13 er børn, der ikke spiser voldsomt meget.
København.
moderator
Nu er det sikkert for sent, men jeg plejer at regne med ca. 250g. pr. voksen.
https://kortlink.dk/sudv
Det først til næste weekend, så det er fint!

Havde selv regnet med 200g, men 250g lyder fint.

Tak!
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Der plejer at være kød til overs med 250g. Men hellere dét eller det modsatte!
https://kortlink.dk/sudv
Apropos cuvette, lagde jeg en i salt/sukkerlage i 12 timer, og derefter sousvide ved 54 grader i lige så mange timer.

Jamen, altså.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Har overvejet at købe en sousvide.

Er det dét værd, og får man den brugt?
København.
Ja!

Jeg har en lidt pladskrævende maskine, men andre herinde har talt varmt for Anova - som lige nu er på bud og gratis fragt til DK.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Er det ´Anova Precision Cooker´, du taler om?

I så fald, har selve vakuumeringen ikke noget at sige?
København.
Annonce