Jep - ved at Sir_Cum har en.
Og, jo - vakuumeringen er helt essentielt.
Og, jo - vakuumeringen er helt essentielt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
XorpiZ, den ved ikke hvad temperaturen på det man tilbereder er. Fidusen er, at man lader det ligge så længe, at det får samme temperatur som vandet. Det er (blandt andet) derfor at vakumeringen er central - ellers bliver det ulækkert.
Men det lyder spændende. Kunne godt finde på at købe den Anova.
Specielt fordi den ikke fylder mere end en stavblender.