Snak

Mere indhold efter annoncen
Jep - ved at Sir_Cum har en.

Og, jo - vakuumeringen er helt essentielt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hvorledes fungerer sådan en svend?

Jeg går ud fra, at den varmer vandet op til en vis temperatur. Men hvordan ved den hvad temperaturen på kødet er?

Det er garanteret et dumt spørgsmål.. :)
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Man indstiller den blot til den temperatur, man ønsker kødet/emnet skal have.

Hvor lang tid det tager afhænger af udskæringen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
XorpiZ, den ved ikke hvad temperaturen på det man tilbereder er. Fidusen er, at man lader det ligge så længe, at det får samme temperatur som vandet. Det er (blandt andet) derfor at vakumeringen er central - ellers bliver det ulækkert.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
XorpiZ, den ved ikke hvad temperaturen på det man tilbereder er. Fidusen er, at man lader det ligge så længe, at det får samme temperatur som vandet. Det er (blandt andet) derfor at vakumeringen er central - ellers bliver det ulækkert.


Ok - så det er et spørgsmål om tålmodighed. Hvis man, f.eks., vil have noget kød op til 70 grader, så skal man først vente til vandet er 70 grader, og så yderligere vente X antal timer på at kødet når samme temperatur?
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er en informerende video derinde, XorpiZ.

http://store.anovaculinary.com/products/anova-precision-cooker

Jussi, hvordan vakuumerer den fra Anova så?

I videoen smider hun det bare ned i en plastiklomme og sætter klips på.

Med fare for at lyde helt i skoven; skal man ikke have luften ud af posen?
København.
Tak, den må jeg lige få set, når jeg kommer hjem fra arbejde. Tænker den er mere informativ med lyd på :)
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Anova er blot temperaturstyring.

Jeg bruger en vakkumpakker.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
OK.

Studsede bare over, at hun bare smed den i en pose og i.

Men det lyder spændende. Kunne godt finde på at købe den Anova.

Specielt fordi den ikke fylder mere end en stavblender.
København.
Men det lyder spændende. Kunne godt finde på at købe den Anova.

Specielt fordi den ikke fylder mere end en stavblender.


Ja, det er ret attraktivt synes jeg også. Men den ser ikke ud til at være kommet i en 220v udgave endnu?
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Annonce