Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Kartoflerne bliver stegt i andefedt i ovnen efter jeg har kogt dem. Krydderurter ovenpå.

Vi drikker earths end til. Måtte have noget til en ordentlig pris så budgettet ikke sprænger. Det er et firmaarrangement hvor vi i stedet for at holde det ude i byen, prøver at lave maden selv. Eller rettere jeg gør.
Dette er en signatur.
Du har vel smagt Pencarrow?

Hvis man til sådan et større selskab klart nok skal skele til pengepungen, får man sgu meget Pinot for pengene her.

Og 2012 med kun 13% er altså et godt bud på noget af det bedste pinot i det prisleje.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Jeg har Pencarrow Chardonnay, men tror ikke jeg har smagt Pinot. Synes dog også man får rigtig meget for pengene med Earths End.
Dette er en signatur.
Du har også langt bedre priser end Jussi.
moderator
Perfekt, sådan bør det også være
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
-
Arsenal FC i mit ♥ Oh, it is summer time! Let us sell our best players...............................

Hej Mad-folk

Når jeg laver tzatziki bliver den alt for våd.

Sidst brugte jeg en græsk yoghurt med lav fedtindhold for det var det eneste jeg kunne få og det har nok ikke gjort det bedre men selv med en 10 % fedt bliver det noget tyndt. Når den er færdig står den i køleskabet og trækker nogle timer og når den tages ud er det noget sjask.Er det fordi jeg ikke for presset nok vand ud af agurken ?

Nogle gode råd ?
crazy gang
Hej Mad-folk

Når jeg laver tzatziki bliver den alt for våd.

Sidst brugte jeg en græsk yoghurt med lav fedtindhold for det var det eneste jeg kunne få og det har nok ikke gjort det bedre men selv med en 10 % fedt bliver det noget tyndt. Når den er færdig står den i køleskabet og trækker nogle timer og når den tages ud er det noget sjask.Er det fordi jeg ikke for presset nok vand ud af agurken ?

Nogle gode råd ?


Når du har skåret/revet agurkerne ligger du dem på et spækbræt og hælder salt på. Lad dem stå noget tid, børst saltet af dræn derefter.

Derudover skal du naturligvis bruge den fedeste yoghurt du kan finde gerne over 10%.

ok lidt som når man laver agurksalat antager jeg. Tak DavidK.
crazy gang
Du kan også dræne yoghurten, fx i et kaffefilter.
Annonce