Geddar
Er det ikke bare klassisk på benet med rosmarin, salvie, knuste enebær osv, og så stegt ved lav varme?
Måske på bradepande i lidt øl med sølvpapir over, så det mørner yderligere.
Er det ikke bare klassisk på benet med rosmarin, salvie, knuste enebær osv, og så stegt ved lav varme?
Måske på bradepande i lidt øl med sølvpapir over, så det mørner yderligere.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA