Snak

Mere indhold efter annoncen
Når de laver ballotine i mastercheft, får den en ordenligt røvfuld film.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
moderator
@SirC

Tak for krydderbolletippet. Det fungerede sgu glimrende! Størrelse, sødme og blødhed var helt perfekt ift. at være bollen til en burger.
https://kortlink.dk/sudv
Hvis i skulle lave en spiselig madnål, hvordan ville i så gøre det?
Hvis man eksempelvis skulle lave en burger der skulle holde bedre sammen, og man ikke er så glad for tandstikker i maden.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
moderator
Det lyder fjollet. Du kan jo jorde sådan et træspyd igennem, det er der ikke nogen der kommer til at spise:

http://www.pigenogpomfritten.dk/wp-content/uploads/2013/05/cocks-and-cows-11.jpg

Er en burger ikke for stor hvis den skal holdes sammen? Hvordan skal man gabe over den?
Dette er en signatur.
Det behøver ikke nødvendigvis være en burger.
Historien er at jeg er kommet på instagram, og får derfor smidt ufatteligt mange madbilleder i hovedet. Og jo flere jeg har set, jo mere har jeg lagt mærke til de små "kunstneriske" detaljer billederne får. Jeg snakkede så med en kammerat om det, og hvor meget nemmere det ville være. Så det er ikke fordi jeg skal bruge dem, jeg er bare interesseret i om det er noget man kan lave.
Native American Soar like an eagle, sit like a pelican Don’t call us Indians We're more like West Eurasians crossed with Siberians
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Du kan bruge rosmarin
Dette er en signatur.
What Wobbie - genopstået fra de døde.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Du lever VILDT, Jonas.
Niddets arkivar
Sheriffen.

Det kan man godt sige.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Grillede kød fra Onkel Toms Grillhytte i weekenden.

3,2 kg Rib-eye fra en finsk ko blev skåret ud som nogle solide bøffer (8 stk. i alt.)
http://imgur.com/yOwHlMl
Virkelig virkelig godt.

Men det bedste var igen Iberico Pluma... for en i helvede hvor smager det godt! Tilbehør er ligegyldigt, man sidder bare og spiser små hapsere af gris.

Næste gang køber jeg noget Secreto
Annonce