Hej mad folk
Langt tilbage i denne tråd bliver ismaskiner diskuteret lidt. Jeg har besluttet at jeg må have en. Økonomien er lidt trængt og tænker der må stå mange i kældrene rundt omkring som ikke bliver brugt (læs: blå avis) og vil hellere have noget ordentligt brugt en lidt billigere nyt skrammel.
Men hvad skal jeg gå efter ? Nogle der kan anbefale noget ?
Langt tilbage i denne tråd bliver ismaskiner diskuteret lidt. Jeg har besluttet at jeg må have en. Økonomien er lidt trængt og tænker der må stå mange i kældrene rundt omkring som ikke bliver brugt (læs: blå avis) og vil hellere have noget ordentligt brugt en lidt billigere nyt skrammel.
Men hvad skal jeg gå efter ? Nogle der kan anbefale noget ?
crazy gang