Enig. Jeg laver altid 4-5 ænder op til jul - så er der også en lille pakke til coronaramte venner.
Jeg har altså også bryst med ved samme tid som lårene og har endnu ikke fået klager.
Men absolut ingen stress, når man kører sous vide/confit - og rillettes og sovs kan forberedes.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA