Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er link i den artikel, der lige blev linket til: https://www.seriouseats.com/fry-garlic-shallots-in-microwave
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
moderator
Der er et link til processen i den opskrift jeg postede. Aller nederst.

Edit:

Her

https://www.seriouseats.com/fry-garlic-shallots-in-microwave
Dette er en signatur.

Super - tusind tak :-)

... og go´ jul til alle !
Anderillettes endte med at blive det største hit i skarp konkurrence med rullepølsen.

Fsva anden giver det altså bare en dybde med indmadsposen smuldret i efter kogning.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Foie gras terrine som sædvanlig et kæmpe hit her. Nemt at lave, men tager fuldstændig kegler.
Jeg server kun confiterede andelår juleaften. Orker ikke en hel and, når ovnen også skal bruges til steg.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig. Jeg laver altid 4-5 ænder op til jul - så er der også en lille pakke til coronaramte venner.

Jeg har altså også bryst med ved samme tid som lårene og har endnu ikke fået klager.

Men absolut ingen stress, når man kører sous vide/confit - og rillettes og sovs kan forberedes.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg kan dog godt savne fyldet med sveskerne lidt, så når jeg står for det en anden gang tænker jeg på en slags andeporchetta.

Udbenet and med fyld i eget skind.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Mine forældre laver nogle gange fyldet ved siden af. Måske i andefedt. Smager i hvert fald autentisk nok.
Dette er en signatur.
moderator
Hvad gør i til nytår?

Jeg laver snacks - nok vafler med lufttørret skinke og trøffel.
Derefter risotto med et stykke sprødstegt fisk.

Hovedret er jeg meget i tvivl om. Gad godt noget der passer godt til rødvin, uden at det er en bøf/steg. Nogle ideer?
Dette er en signatur.
Hva med brisler evt??
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce