Ja blandt andet det han nævner. Men ved du ikke hvilken alder dyret har, hvilken type f.eks. buk du har med at gøre osv. kan det nemt blive noget møg. Personligt sousvider jeg ikke særlig meget kød i restauranten mere, da jeg ikke bryder mig om teksturen det får. Og slet ikke fisk eller fugl.
Don't judge me based on your ignorance.