Snak

Mere indhold efter annoncen
Den fungerer helt fint, men er selvfølgelig en nedgradering ift den professionelle.

Qana har fuldstændig ret i det med tykkelsen, meeeen man kan lade være med at ‘trykke’ så meget og dermed få finere skiver.

De der papirstynde skiver får jeg bare ikke hver gang.

Men for 500 kr … Og så kan man jo se, om den bliver brugt. I så fald kan den gives videre og jeg kan købe en bedre udgave.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Fedt at det - i hvert fald delvist - virker.

Jeg mener at en professionel pålægsmaskine er en af de ting Bourdain anbefaler i Kitchen Confidential, hvis man virkelig vil hive sit hjemmekøkken op i niveau.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Den kommer i hvert fald til at blive brugt.

Aubergine og squash til pizza feks, men også den savtakkede til et helt rugbrød, eller lyst som er lidt tørt og skal ristes.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Og jeg kommer i hvert fald ikke til at gå udenom sådan et stort stykke lufttørret skinke i supermarkedet igen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hurtig quiz:

Er på rundtur i DK i båden. Bestilte et stjerneskud og en salat til.

På salaten var dressingen ... ketchup.

Hvor er jeg?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha ja den var fandme ny😂😂😂😂
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
moderator
Ketchup på stjerneskud? Det lyder bizart!

Men hvor er det så?
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Pukledyret - Herning?
Dette er en signatur.
Herning via båd? Jeg skyder på Nakskov
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
Gode bud!

Det var på Agersø.

Jeg bestilte et stjerneskud, en gang fritter og en blandet salat som det sunde indslag.

Stjerneskuddet var ok. Fritterne var hjemmelavede og helt fine.

Men altså, en salat med alt muligt lækkert i. Og så havde den fået en seriøs omgang ketchup på toppen. Jeg var sgu næsten lamslået. Andre borde fik samme ´behandling´.

Det var en ny oplevelse, det medgiver jeg.
Annonce