Snak

Mere indhold efter annoncen
I aften en blanding af de to lasagner fra Whittingstalls Grøn Hverdagsmad:

Græskar, fennikel, svampe, grønkål, gedeost plus det løse.

Smager overdrevet godt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Lyder ikke specielt mandigt. Min mening.
Niddets arkivar
Jeg forsøger at redde tråden fra udslettelse, mandsling.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Tråden? Er hele snaksektionen ikke døende?
Niddets arkivar
Hvor langt kan man komme med forberedelsen af souffle “på forhånd”?

Jeg tænker at alt andet en marengsen kan stå nogle timer, men kan marengsen piskes på forhånd? Og kan den samlede masse evt blandes, så det kun er bagningen der skal ske umiddelbart før servering?
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hej med jer.

Longshot måske.

Jeg er på jagt efter min første espressomaskine. Den skal være simpel, nem at holde og lave god kaffe.
Budget 2-3000.

Nogen erfaringer?
Har du en god kværn?
Så køb en Sage Bambino Plus til ca 1300. Du kan tit finde dem hos den tyske distributør refurbished. Den er særlig god hvis du sætter pris på Espresso og kun lejlighedsvis mælk, selvom ´autoskum´ virker ret godt.

Har du ingen kværn og elsker mælk og sætter pris på display og muligheder for programmering, så er Barista Pro modellen imo sweetspot. Den går til lidt over 3k, så halv pris ifht tilbudspris i dk butikker. Har lige foræret en til en kammerat i gave og han er begejstret.

Hvis du vil have mere præcise anbefalinger, så skal du nok definere brugsscenariet.

Hov, glemte linket:
https://www.ebay.com/itm/175302886678?epid=14050669581&hash=item28d0ddc516:g:tdQAAOSwDYBimcOp
Tak for svar. Jeg har ingen kværn, kun en moccamaster 😊

Jeg drikker kun sort, men fruen har mælk i, så der skal som minimum være en steamer.

Mit behov er nok at jeg bare skal trykke på en knap, og så står der en kop god kaffe :)
Så skal du da ikke købe en espressomaskine. Den laver espresso.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
Annonce