Nå, det var sørens. Kunne konceptet ikke køres videre af en anden?
Apropos gris har jeg gang i denne i aften:
https://youtu.be/0VnsKZ4AJwE
Apropos gris har jeg gang i denne i aften:
https://youtu.be/0VnsKZ4AJwE
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA