Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå, det var sørens. Kunne konceptet ikke køres videre af en anden?

Apropos gris har jeg gang i denne i aften:

https://youtu.be/0VnsKZ4AJwE
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ser dælme lækkert ud Jussi😋

Det er jeg nødt til at lave en af dagene
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Det kan du trygt gøre - smagte virkelig godt.

Øko-ribs kan jo oftest købes i Netto.

Jeg vil næste gang bruge lidt mindre honning, da de ellers utroligt lækre grønsager i bunden kommer til at minde ganske meget om jule-stuffing med svesker.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg har en stor svaghed for Jamie Oliver - “Det er bare mad” var den første kogebog jeg fik efter jeg var flyttet hjemmefra. Den lærte mig at lave pasta, og ændrede i det hele taget mit syn på mad.

Jeg er gået kålamok her i januar. I går blomkål skåret i kvarte og brunet på snitfladerne. Derefter er glas hvidvin ved og låg på til mørt. Frisk spinat med de sidste minutter, krydderurter og en håndfuld mandler der var til overs fra nytår på. Det tog vel tyve minutter, hvor de tre var aktive, resten bestod i at skrue op og ned for panden.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Samme her plus Donna Hay’s klassiker:

https://bogzonen.dk/moderne-mad-af-donna-hay
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
For lige at svare på mit eget spørgsmål:

Kunne konceptet ikke køres videre af en anden?

Det bliver så til Franks Kro.

Havde da også været håbløst ikke at køre et velfungerende koncept videre.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Jeg har haft deep pan pizza cravings. Ved ikke hvorfor, tror aldrig jeg har smagt en rigtig god en, men efter at have set nogle videoer og fået lysten, kastede jeg mig over denne opskrift. Blev sindssygt. Dropper tanken om en pizzaovn. Dette er rigeligt godt.

https://www.seriouseats.com/foolproof-pan-pizza-recipe

Lavede bare pepperoni.
Dette er en signatur.
Er det ikke bare ungdommens tømmermænd med Chicago Town der craver?

Jeg sørgede altid for at have nogle i fryseren til dagen efter Vega i gamle dage.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Jeg kan godt følge den craving. I min barndom var pizzabundene tykkere (de hjemmelavede forstås), og osten var det sidste der kom på, så fyldet var sådan nærmest dampet.

Jeg tror ikke jeg ville synes det smagte fantastisk i dag, men jeg kan stadig mindes duften.

I forhold til "rigtig" deep pan pizza, så kunne jeg godt tænke mig at smide en pizza-udvikling ind i en kommende rejse på tværs af USA. Altså starte med New York, så Chicago, Saint Louis og til sidst tund bund igen på vestkysten.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
moderator
Jeg bagte min deep pan på 275 grader og lavede den med osten først og så resten af fyldet. Intet dampet, men sådan en helt sprød og chevy kant. Jeg var nødt til lige at varme panden lidt på blusset for at få den sprødhed jeg ønskede. Det blev sgu sindsygt godt, men helt hytten lugter stadig af meget varm ovn og brændt ost. Klart værd at prøve.

Pizza fra coast til coast lyder fornuftigt. Jeg tog til Napoli fornylig udelukkende for at prøve pizza derfra.
Dette er en signatur.
Annonce