Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu får man jo lyst til pizza …

Jeg arbejder en del i Sverige pt, hvilket jo af indlysende årsager overhovedet ikke kan betale sig.

Men så må man jo ‘på ICA’. Og dér har de kantareller i vand på dåse til ingen penge.

Jeg ved det lyder småkedeligt, men det er ikke tilfældet hvis man lige lader dem dryppe af, tørrer dem og steger dem i smør.

På pizza med stærk salami osv er det hur bra som helst.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det lyder fornuftigt, Jussi.

Napolitanske jeg også godt spise pizza i - men skal jeg være ærlig tror jeg at New York er min foretrukne pizza-destination.

Når jeg tænker tilbage, så er den bedste pizza jeg husker (og erindringen spiller givet et pus) en margarita jeg fik på Istrien, mens det stadig var en del af Jugoslavien. Relativt tynd, sej bund, virkelig god tomatsovs, og så tror jeg der var ret meget olivenolie hældt på.

Nummer to var i New York, på Broadway lidt syd for Harlem. Også i 90’erne, helt tynd og sprød pizza, med oliventapenade som sovs, og så skiver af frisk tomat. Jeg tror det var første gang jeg smagte oliventapenade, det var helt fantastisk.

Nummer tre tror jeg i al beskedenhed jeg selv har lavet…
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Husk og besøge Lilla Napoli hvis du er i nærheden af Falkenberg.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Men... hvad gør vi så!? Hvordan kan man forestille sig sit Frederiksberg uden Irma!? Og hønen!
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Præcis.

Først røg Konservative. Og nu Irma.

Man kan vel lige så godt bare lukke Frb.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er fandeme trist. Men jeg må indrømme at jeg ikke selv har gjort nok for at holde liv i Irma.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Jeg lavede Tikka Chicken Masala i går.

Det kan virkelig anbefales og er jo supernemt når først man har hakket og snittet lidt.

Der findes vist et hav af opskrifter, men jeg fandt denne fra hestenet.dk helt fin:

https://www.valdemarsro.dk/tikka-chicken-masala/

Hvis man ellers kan udstå hans falset og stil har Joshua W en billig quickie:

https://youtu.be/O5l1SMavklI

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ottolenghi er jo mesterlig - og ligeledes er za’atar.

Nem blanding at lave selv og er utroligt anvendelig. Klassikeren er vel på labne osv, men også i en klassisk italiensk ret kan det bruges:

https://youtu.be/fHQ20Sdfs04

Man skal nok ikke sige det til … hvad hed han nu brugeren herinde, som havde et ikke specielt liberalt forhold til italienske retter?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Var det ikke Gasbarroni?
https://kortlink.dk/sudv
Annonce