Sophie Dahl
http://www.youtube.com/w…nys4FPRug8A
Roald Dahls barnebarn endda (Charlie og chokoladefabrikken)
Velbekommen!
Nå
Jeg er en sucker for madprogrammer. Nu har jeg så lige set et program med Nigella Lawson. Hvad sker der lige? Jeg føler mig både draget og misbrugt. Hun står konstant med de kæmpe store kasser helt oppe i kameraet og slikker sig om munden og ruller med øjnene osv, men hun er jo ikke sådan lækker, måske gammelfræk til nød. Alligevel sidder jeg og glor.