Den ser faktisk ret lækker ud, den drink.
Jeg har fået fingre i et par flasker "Isfjord" Gin, lavet på grønlandsk indlandsids. Smager fortræffeligt straight up, men det kunne være, man skulle skaffe sig lidt honning og prøve den "No. 4".
"Is my friend in the bunker or is the bastard on the green?"