Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har ingen gode vine på lager, men jeg vil også have vanille!
Tager du imod erotiske ydelser?
Niddets arkivar
@Pukle

Er det Killes kryderier? Så bestiller jeg den på biblioteket.
96 kg og 198 cm
Har spist for meget.... Det er sgu noget lort....
Gå ud og skid ;-)
96 kg og 198 cm
Yo!

Er her nogen, med gode fif´s til gode cocktails? Er lidt træt af standard varen, elsker mojito, men nu må der ske noget nyt :)

Vil prøve at lave denne her selv: (1105´s signatur gin drink)

http://www.youtube.com/w…uHvSaUN2l7g



Der skal også laves et par liter bowle, hvis nogen har et bud der ;)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
En gammelhave har nu altid været gode til at putte i en bowle hvis det er mere uformelte anledninger :)
(...)
@ Farfan

Tak for tippet... Det virkede... Både igår og her til morgen....

Problemet var nok det, at jeg var til familiefest i søndags, og vi indtager så meget mad, at man er falsk sulten i dagene efter... I dag må blive en slags faste... Nu må det være nok med den sult, der udelukkende tager bolig mellem ørerne....
Det kænder jeg alt for godt, op på cyklen og få brændt det ud :-)
96 kg og 198 cm
moderator
Haha han er liret ham bartenderen. Alle hans bevægelser virker indstuderet og i forlængelse af hinanden. Det ser sgu ret fedt ud. Drinken lyder også lækker.
Dette er en signatur.
Den ser faktisk ret lækker ud, den drink.

Jeg har fået fingre i et par flasker "Isfjord" Gin, lavet på grønlandsk indlandsids. Smager fortræffeligt straight up, men det kunne være, man skulle skaffe sig lidt honning og prøve den "No. 4".
"Is my friend in the bunker or is the bastard on the green?"
Annonce