Hvis du skal prøve noget lidt nyt og spændende, burde du også overveje en Gin basil Smash. Fra Le Lion. En god håndfuld stor basilikum (af den store slags, kan ikke huske navnet) 5 cl gin, 2,5 cl citron saft, 2,5 sukker lage/gomme (1 del sukker opløses i 1 del vand). Basilikum muddles i bunden af en shaker, resten tilsættes, shakes op, og smide i et glas over knust is.
Sir_C, hvis du kan lide dygtige bartendere, så check ham her ud. Han er legendarisk indenfor bartender-miljøet. Han er virkeligt dygtig, og har selv haft oplevelsen af at se ham live på Nightjar i London.
http://www.youtube.com/w…Lxi3XuWmLr0
Sir_C, hvis du kan lide dygtige bartendere, så check ham her ud. Han er legendarisk indenfor bartender-miljøet. Han er virkeligt dygtig, og har selv haft oplevelsen af at se ham live på Nightjar i London.
http://www.youtube.com/w…Lxi3XuWmLr0