Kaffe:
fsva gedeost, så vil jeg lige udfordre dig til at prøve følgende.
Skær en gederulle i skiver, tag dit nødderugbrød og skær til så det passer med gedeosten(uden crust). Gratiner gedeosten med en creme bruleebrænder og på toppen lægger du en gang bløde løg.
Det er en af de bedste smagskombinationer jeg overhovedet kender. Prøv det lige.
fsva gedeost, så vil jeg lige udfordre dig til at prøve følgende.
Skær en gederulle i skiver, tag dit nødderugbrød og skær til så det passer med gedeosten(uden crust). Gratiner gedeosten med en creme bruleebrænder og på toppen lægger du en gang bløde løg.
Det er en af de bedste smagskombinationer jeg overhovedet kender. Prøv det lige.
"Is my friend in the bunker or is the bastard on the green?"