Det lyder sgu da som en super idé - har slet ikke tænkt nok ud af boksen med den tøs ift. andet end olie og decideret friture.
Varmelegemet i min sidder dog i olien (selvfølgelig under en perforeret plade), kan skrues helt ned, men starter dog først visningen på 160 grader.
Kan sådan en cook&baker fra Imerco klare så høje temperaturer? Mindes at du har noget lignende.
Og cool med links - det kommer jeg helt sikkert til at nørkle med.
Tak
Varmelegemet i min sidder dog i olien (selvfølgelig under en perforeret plade), kan skrues helt ned, men starter dog først visningen på 160 grader.
Kan sådan en cook&baker fra Imerco klare så høje temperaturer? Mindes at du har noget lignende.
Og cool med links - det kommer jeg helt sikkert til at nørkle med.
Tak
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA