Snak

Mere indhold efter annoncen
Har lavet den efter den gamle syltebog, en kopi min mor gav mig. Samme opskrift her;

http://www.maduniverset.…eblomstsaft

Jeg har dog brugt lidt mere citronsyre, håber ikke det ødelægger - har i stedet brugt 2-3 citroner.
96 kg og 198 cm
Hmm, det kunne være, at man skulle give det et forsøg.
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta! 90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato
Ja mit er også bare et forsøg, men der er jo hyldeblomster overalt pt. Husk ikke at lave det i en gryde, da syren vil tage emaljen.
96 kg og 198 cm
moderator
@Farfan

Jeg er også godt i gang. Kæresten og jeg plukkede lidt over 100 skærme i går. Heldigvis kan de (ifølge svigermor!) overleve en tur i fryseren.
https://kortlink.dk/sudv
Samme opskrift Geddar?
96 kg og 198 cm
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Nope, havde ikke citronsyre. Min består af ca 30 skærme, 1 kg sukker (ca 1/3 brun farin), tre citroner i skiver og 1½ l. vand. Et skud fra hoften. Nu må vi se hvordan det bliver:)
https://kortlink.dk/sudv
Præcis samme her, bare med syre i :-) Dufter din ikke godt allerede?
96 kg og 198 cm
moderator
Det hjælper så småt på det.
https://kortlink.dk/sudv
@Farfan

Du havde fat i den rigtige bog..

Så er min saft færdig, og hold fast det godt. Det slår jo alle købevarianter med længder. Meget mere smag og flere smagnuancer. Så du kan roligt kaste dig ud i projektet Gasb.
96 kg og 198 cm
Annonce