@Kaffe, giv mig din mail og jeg sender dig en. Jeg skal et smut udenlands i de næste par dage, men du kan hente dem i dag eller på fredag.
Holdbarheden på stænglerne er meget lang, hvis de opbevares i en lufttæt boks i køleskabet. De sidste jeg fik er nu 1 år gamle, og selvom de er tørret ind, er de stadig langt mere friske end dem man kan købe i et supermarked.
Jeg lyver ikke når jeg siger at de er på tykkelse med en god lillefinger..