Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
prøv en substitut af en art.

ellers prøv denne

http://www.afterdawn.com…classic.cfm

(på eget ansvar)
Dette er en signatur.
Har lige lavet marmelade af solbærene i min have. Det er da noget af det letteste. Koge bær, tilsæt en hulens masse sukker, køl lidt af og kom på glas.
96 kg og 198 cm
Mine solbær blev til saft, for det ville min 2-årige søn helst have. Til gengæld blev det til ca. 1 liter jordbærmarmelade
Lækkert, min kone synes vi havde nok i hyldeblomstsaften. Så det skulle være marmelade.
96 kg og 198 cm
De nye Torvehaller:

http://www.aok.dk/shoppi…rvehallerne

Fornuftigt med søndagsåbent og mandagslukket.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ser sgu godt ud.

Og en dejlig beliggenhed for mig.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Det er fedt at torvehallerne kommer, men når jeg kigger på de forretninger der er på plads er der nogle ting der bekymrer mig lidt.

Der mangler en slagter - Aalbæk har vel slagtervarer, men en rigtig slagter (gerne to) ville være et plus.

Der er mange varer som mere har karakter af eksklusiv import end af gode råvarer.

Der er en del stader der nærmest har cafepræg - jeg er helt med på at der sydpå også ofte er mulighed for at spise og drikke på markederne, men det bør være som et vedhæng til markedet, ikke omvendt. Jeg ville egentlig heller have færre serveringssteder, og så til gengæld en forretning med kolonialvarer/et decideret supermarked.

Jeg håber virkelig det kommer til at køre, men skal det rigtig spille skal det altså helst være med en god volumen, så der bliver konkurrence på kvalitet og pris.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
´Der mangler en slagter´

Enig - som beskrevet i artiklen. Men mon ikke der kommer én til med tiden? Og endnu er der ledige boder.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
nu kan man ikke af de 9k kr.og opefter/per stand se m2-prisen, men det virker umiddelbart ikke helt billigt.
Hvis man starter for dyrt ud, gider folk ikke komme der. De skulle tage at gøre det billigt at være med fra start, og så progressivt lade prisen stige til en rimelig markedsleje.

Det kan næsten kun undervurderes, hvor vigtigt det er at få oplandet med fra starten.
"Is my friend in the bunker or is the bastard on the green?"
nu kan man ikke af de 9k kr.og opefter/per stand se m2-prisen, men det virker umiddelbart ikke helt billigt.
Hvis man starter for dyrt ud, gider folk ikke komme der. De skulle tage at gøre det billigt at være med fra start, og så progressivt lade prisen stige til en rimelig markedsleje.

Det kan næsten kun undervurderes, hvor vigtigt det er at få oplandet med fra starten.


Jeg er enig (men jeg er heller ikke økonom :-)). Det kunne også godt være en grund til at der tilsyneladende er en overvægt af mere cafe-agtige stande. Alt andet lige må huslejen jo udgøre en mindre andel af deres omkostninger.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Annonce