Snak

Mere indhold efter annoncen
´Der mangler en slagter´

Enig - som beskrevet i artiklen. Men mon ikke der kommer én til med tiden? Og endnu er der ledige boder.


Man kunne også overveje, at slentre de 200 meter hen til Kultorvet, hvor der er et par fine slagtere.

Men ja, der mangler vel en slagter, men det er næppe en katastrofe.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Men hvis man gerne vil måle sig med øvrige europæiske pendanter, er det en nødvendighed.

En slagter er en af hjørnenstenene (!) i sådan et koncept, og man skal faktisk ikke længere end til Göteborg for at finde en superfed Saluhal - med op til flere slagtere ...

http://www.ilovegoteborg…llen_en.asp
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Har lige fået 35 spegepølser og en affaldssæk fyldt med grill-pølser....

Heldigvis er fryseren helt tom, grillsæsonen lige begyndt, og familien indstillet på at spise spegepølse de næste mange måneder....

Vi har fået taget nogle moderfår ud af besætningen, så derfor denne Meat Galore....

Jussi@:

Jeg så nu helst man prøvet det koncept, man har i Berlin. Har kigget der ind de to gange jeg har været der og må sige jeg er imponeret over kvaliteten af de råvarer man finder der.
(...)
Hvad tænker du på, sådan mere specifikt?

KaDeWe, eller sådan noget?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er du forlægger eller hvad er det du driver med Jussi?
Hæ, nej - hvad får dig på de tanker?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ja, var Kaufhaus des Westens det hed. Det er godt nok snart 3 år siden jeg sidste var der, men begge gange jeg har været der oppe i gourmet afdelling, var deres udvalg af råvare imponerne bredden af sortimentet er jo vild og kvaliteten lige så (og prisen for det meste).
(...)
Men det er jo netop dét - altså prisen - Torvehallerne forhåbentlig får styr på.

Forbilledet er vel netop ikke KaDeWe, men et bredt sortiment og priser så de fleste kan være med.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det ved jeg ikke, det faldt mig bare ind og de hyppige ture til Bergen, passede godt ind. Ren nysgerrighed egentlig, men du slipper for prædikatet "blodsugende vampyr, som får Rachel Heather Mills til at ligne en myg". Med andre ord har du stadig en høj stjerne her.
Annonce