´Der mangler en slagter´
Enig - som beskrevet i artiklen. Men mon ikke der kommer én til med tiden? Og endnu er der ledige boder.
Man kunne også overveje, at slentre de 200 meter hen til Kultorvet, hvor der er et par fine slagtere.
Men ja, der mangler vel en slagter, men det er næppe en katastrofe.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??