Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå, ok. Nej, det er den klassiske musikbranche, og der foregår til tider en del i Bergen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Klassiske som i klassisk? Forklarer det hvorfor du køber dyre supper ved siden af Madam Felle?
Klassisk som i klassisk, ja.

Og jeg bader helst i dyre supper.

Særligt når jeg har været i Norge. Det er altså nogle lidt andre honorarer man udbetaler der, så det gælder sgu om at få foden indenfor.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Gør som mig og bliv emigrant. Jeg arbejde på Canary Wharf, men lavede en hurtig bailout da lavinen begyndte at rulle. Nu gør jeg stort set hvad jeg har lyst til, hvilket desværre kan indebære kontakt med mafiosoerne i forlagsbranchen.
Hvis det med suppen passer får du lige et link:

http://www.femstjerner.no/?id=2187

Deres Thai-suppe er eminent.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg kan snildt følge dig, men har en tryghed i fast arbejde i Kbh med rigelig tid til freelanceri i Europa.

Zupperia ser godt ud!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Spiller du selv eller hvordan skal det med honoraret tolkes?
moderator
Hov hov tal pænt om forlagsbranchen!
Dette er en signatur.
Du, Sir C., må være det endegyldige bevis på, at I sataner har infiltreret og styrer alt. Jeg havde lyst at spørge dig om du også roder med elektronisk undervisningsmateriale til de mindre klasser, men jeg kan undvære hestehovedet i fodenden.
Jep, Bosse - udøvende.

I øvrigt, frikadeller her. Guddommeligt!
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce