Snak

Mere indhold efter annoncen
Spændende, hvad angår musikken altså. Må man spørge ind til instrument? Den slags er i min verden næsten som at leve af fodbold.

Hvad angår frikadellerne kalder fruen dem kjøttkaker, men jeg laver dem og det er mindst lige så stort et hit på disse kanter. Gastronomisk stemmer herboende folkefærds udførelse, meget godt over ens med deres ditto når det kommer til fodbold.
moderator
Bosse jeg roder med alt også foromtalte materiale til småbørn ;) Holder mig ikke for fin til det meste.
Dette er en signatur.
OK... Konens afkom er ikke just skolemoden, hvilket de fandt ud af et år for sent, og de har tænkt sig at skære ned på hjælpetimer. Han er dog glad for alt hvad der er interaktivt, men her til lands er der licens på den slags, så jeg var nysgerrig efter om du lå inde med noget på 1-2. klasses niveau, som du kan anbefale. Finmotorikken gør at han finder det meste andet anstrengende, men hvis det foregår på en skærm, og der er lidt spræl, er ham med. Jeg tænkte at den slags ville gøre det gøre en indsats hjemmefra lettere. Det er ikke et problem at det eventuelt er på dansk.
Hvad med at give ham et par flade i stedet ;-)
96 kg og 198 cm
moderator
Mind mig om det når jeg er hjemme fra ferie (eft. 21. juli), så skal jeg se på det.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Havde vi delt gener, havde det været mere oplagt. Ydermere lever jeg højt på illusionen af at jeg har en sjæl.
Sang, Bosse - og det er da forrygende at kunne leve af sin af sin passion, men visse dele af branchen har knivskarpe albuer.

Sådan er det jo, men det er ingen dans på roser.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
@Sir C.

Det skal jeg gøre, omend det virker familiært:

http://www.youtube.com/w…DTtpWgrhS78

@Jussi

Sang? Det havde jeg aldrig gættet. Jeg kan dog godt forestille mig, at det er en branche som kræver sin fiskesuppe.
Mente nok at Zupperia lød bekendt.

Nederst: http://www.bold.dk/snak/…rt=140&vis=

Skulle nok have taget deres Thai-suppe, så. Det var jo egentlig denne stil, de kørte og garanteret kører godt, men den dag var jeg mest til lasagne og rødvin, og det var sådan lidt so-so ...
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Drenge I trænger helt sikkert til noget kød: http://gastromand.dk/ops…ratur-grill - Enjoy! :)

I øvrigt nogen der ligger inde med den ultimative opskrift på fyldt rødspætte?
http://gastromand.dk
Annonce