Snak

Mere indhold efter annoncen
Mmm, trukket svin ...

Min lokale Superbest har nærmest altid store kalkunlår i sortimentet til nærmest ingen penge.

Kunne godt tænke mig at lave noget lignende inden for overskuelig fremtid:

http://www.wonderhowto.c…fit-411097/
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Jeg har nogle stængler bladselleri og en masse markchampignon jeg gerne vil have brugt. Jeg har ikke tid til at der skal simres i flere timer, desværre.

Any ideas?
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Smid det ud!

Jeg skal lave Porchetta fredag. Er der nogen der har haft held med det? Tips og tricks modtages gerne. Har en satan af en gasgrill. På laveste blus?
Dette er en signatur.
moderator
Nope, det skal spises.
https://kortlink.dk/sudv
Fede svin.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Undskyld. Selleri får bare altid lokket den syndige side frem i mig.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Anyway, det må blive noget wok.
https://kortlink.dk/sudv
@Sir_Cumcised

Næst efter Pulled Pork er Porchetta det bedste jeg har lavet (og fået) på grillen, så her er erfaringerne udelukkende gode!

Du kan få et par tips her: http://gastromand.dk/ops…pulled-pork
http://gastromand.dk
@Jussi

jeg har lavet konfiterede andelår og det er sgu et hit.

Jeg har med stor succes brugt følgende opskrift: http://bergholt.net/gast…t-de-canard
http://gastromand.dk
diedamm

Andeconfit har jeg lavet masser af gange - snakken omhandlede kalkunlår.

I øvrigt er jeg i gang med at sprænge 20 øko-kyllingevinger som skal confireteres. Perfekt til det kedelige sommervejr.

Sir-C

Jeg har lavet porchetta på en rotisserie-grill og det kan nærmest ikke gå galt.

Hvilken udskæring bruger du?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce