Snak

Mere indhold efter annoncen
Om 4 timer sidder jeg hjemme og spiser laksecarpacio med lime. Jeg glæder mig som et lille barn.
- Jeg er så kritisk, at mit sind bløder - Jeg er så religiøs, at min burka græder
moderator
Slagteren gik helt amok og ævlede løs om svineslag og hele bryststykker med både koge og stegeflæsk osv osv. Blev sgu en smule forvirret. Han ville forklare mig nærmere fredag. Ruller man noget af sværen ind i selve rouladen? Bliver det ikke gummiagtigt?
Dette er en signatur.
Geddar

Kan du ikke lave en svamperisotto på base af selleri og løg?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Det kunne jeg sikkert godt, men jeg har spist svamperisotto med svampe og fennikel de sidste to dage. Det bliver måske lidt for meget risotto.
https://kortlink.dk/sudv
Altså, jeg har kun lavet det med svineslag med et godt lag hud yderst.

Det labre er selvfølgelig at der er svær hele vejen rundt, men jeg ved ikke om det bliver svært på en grillrist.

Gastromand-linket ser rigtig fint ud.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det kan jeg godt forstå ...

Hvad med en simpel flødestuvning på ristet brød?

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Geddar.

Lav en marinade af knust rosmarin, hvidløg, olivenolie, salt og reven citronskal. Lad svampene trække kort i den. Stik dem på en pind eller måske rosmarinkviste og grill dem grundigt. Pensl med marinaden undervejs.

Drik bloody mary med bladselleristav i til.

Niddets arkivar
moderator
God idé. Det gør jeg i morgen så. Jeg skal alligevel lave et par franskbrød i aften.

Og så smider jeg noget af det i wok til aftensmaden. Der er også et par andre ting jeg skal have spist ganske snart.
https://kortlink.dk/sudv
I Meyers almanak er der en selleri- og svampelasagne.

Har du den, eller skal jeg smide en opskrift?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Den må du meget gerne smide op!
https://kortlink.dk/sudv
Annonce