Bahh. "Restaurant Brødrende Price"...
Den skulle for filan da have heddet "Rigeligt Smør".
Kan ikke lade være med at tænke på Frasier afsnittet "Freres Heureux".
Hvad er prisen på sådan et portable espresso kit, kaffe?
Jeg holder af en god espresso en gang i mellem, men jeg er ikke umiddelbart villig til at give flere tusind for en maskine, jeg ikke hiver frem bare et minimum af gange, trods alt.
Den skulle for filan da have heddet "Rigeligt Smør".
Kan ikke lade være med at tænke på Frasier afsnittet "Freres Heureux".
Hvad er prisen på sådan et portable espresso kit, kaffe?
Jeg holder af en god espresso en gang i mellem, men jeg er ikke umiddelbart villig til at give flere tusind for en maskine, jeg ikke hiver frem bare et minimum af gange, trods alt.
"Is my friend in the bunker or is the bastard on the green?"