Snak

Mere indhold efter annoncen
Bahh. "Restaurant Brødrende Price"...

Den skulle for filan da have heddet "Rigeligt Smør".

Kan ikke lade være med at tænke på Frasier afsnittet "Freres Heureux".


Hvad er prisen på sådan et portable espresso kit, kaffe?

Jeg holder af en god espresso en gang i mellem, men jeg er ikke umiddelbart villig til at give flere tusind for en maskine, jeg ikke hiver frem bare et minimum af gange, trods alt.
"Is my friend in the bunker or is the bastard on the green?"
De maskiner er heller ikke lavet til dansk vand, vi har alt alt for meget kalk i vandet i dk. Du skal jo stortset afkalke dem en gang om ugen, hvis de skal fungere.
96 kg og 198 cm
Handpressoen kostede mig vist omtrent 800 kr. Hvis du selv vil kunne styre, hvilken kaffe, der skal i, koster den vist noget mere. Og så kan man jo købe versionen med kuffert og termokande. Også her ryger der lidt oveni prisen.
På deres hjemmeside kan man vist finde en dansk forhandlerliste. Jeg tror, man kan købe den hos Risteriet.

Farf.

Til stationære maskiner indeholder postevand rigtigt nok for meget kalk. Tilkalkning kan undgås ved enten at købe kildevand for alle sine penge eller ved at købe sådan en filterkande, som hippier sværger til, og filtrere vandet, før man kommer det i maskinen.
Niddets arkivar
moderator
Cyanite, har du så overvejet nespresso, selvom det selvfølgelig ikke er en ægte omgang. Jeg har ikke selv den store erfaring med mindes at have fået serveret en ganske god kop fra sådan en maskine.
Min far har sådan en rigtig kæmpe satan ala den fra Spise med Price. Det er altså overkill, selvom kaffen er virkelig god og det plus at man selv kan styre hvilke bønner osv man vil bruge.
Dette er en signatur.
moderator
Har lige sat dem her over:

http://www.kvalimad.dk/o…ld-rugbroed

Ved egentlig ikke hvorfor. Spiser sjældent brød, men de så gode ud på billedet. Det bliver spændende at se om de bliver gode. Det var i hvert fald nemt.
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
moderator
Så er der sat Porchetta over. Grillen snurrer lystigt.

http://a8.sphotos.ak.fbc…35026_n.jpg

Dette er en signatur.
moderator
Vi forventer selvfølgelig en fyldig beskrivelse samt billeder af dit nærmest vulgære projekt!
https://kortlink.dk/sudv
moderator
Har lige smidt et billede i forrige indlæg.
Dette er en signatur.
moderator
Det kan næsten kun blive godt.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce