Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Dette er en signatur.
moderator
svinet tager farve:

http://a5.sphotos.ak.fbc…28441_n.jpg

Løb desværre tør for snor, så enderne er ikke helt stramme
Dette er en signatur.
moderator
Efter godt 2 timer. Sværen er ved at være sprød

http://a1.sphotos.ak.fbc…23923_n.jpg

Dette er en signatur.
Ser sgu godt ud, kunne jeg godt spise lige nu. Sidder med resterne fra i går :-(
[b]Unterhose ist gut[/b]
moderator
Dette er en signatur.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Det ser sgu godt ud. Uh! Uh! Husk et billede af skiverne.

Selv fik jeg hjemmelavet pizza m. hhv. skinke, gorgonzola og frisk tomat og skinke, frisk mozzarrella og tomat. Det var lækkert. Og så en australsk pinot noir, der havde tilpas fylde.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
@ sir

Jeg har idag bagt de rugklumper, du linkede til igår. De smager fint, og der er noget gods i dem. Fik også bagt scones fra samme link, og de kan anbefales.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Huske du godt med salt?
http://goonertalk.com/wp-content/uploads/2011/03/x610.jpg
moderator
Begge dele blev selvfølgelig vendt i saltkar, både før, under og efter produktionen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
hey repos, ja de var sgu fine nok og virkelig nemme. Kvalimad.dk kan varmt anbefales. Prøv hans "verdens bedste brød", det er så nemt og virkelig godt. Der skal ikke æltes eller noget.
Dette er en signatur.
Annonce