Dette er en signatur.
Snak
svinet tager farve:
http://a5.sphotos.ak.fbc…28441_n.jpg
Løb desværre tør for snor, så enderne er ikke helt stramme
http://a5.sphotos.ak.fbc…28441_n.jpg
Løb desværre tør for snor, så enderne er ikke helt stramme
Dette er en signatur.
fre 22. jul 2011
Ser sgu godt ud, kunne jeg godt spise lige nu. Sidder med resterne fra i går :-(
[b]Unterhose ist gut[/b]
Det ser sgu godt ud. Uh! Uh! Husk et billede af skiverne.
Selv fik jeg hjemmelavet pizza m. hhv. skinke, gorgonzola og frisk tomat og skinke, frisk mozzarrella og tomat. Det var lækkert. Og så en australsk pinot noir, der havde tilpas fylde.
Selv fik jeg hjemmelavet pizza m. hhv. skinke, gorgonzola og frisk tomat og skinke, frisk mozzarrella og tomat. Det var lækkert. Og så en australsk pinot noir, der havde tilpas fylde.
https://kortlink.dk/sudv
@ sir
Jeg har idag bagt de rugklumper, du linkede til igår. De smager fint, og der er noget gods i dem. Fik også bagt scones fra samme link, og de kan anbefales.
Jeg har idag bagt de rugklumper, du linkede til igår. De smager fint, og der er noget gods i dem. Fik også bagt scones fra samme link, og de kan anbefales.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Begge dele blev selvfølgelig vendt i saltkar, både før, under og efter produktionen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.