I dag er det tid til den årlige bearnaise i sommerhuset og jeg kan ikke overskue de der tynde, slatne ribeye man kan få i Brugsen.
I stedet har jeg gang i langtidsstegning af en hel oksefilet, så man selv kan skære den størrelse bøf ud, man vil have, og grille den ved superhøj varme i ganske kort tid.
Har tænkt mig at tage stegen ud ved 55 grader.
Mener at kunne huske, at nogen herinde har gjort det før - lyder fremgangsmåde og temperatur fornuftig?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA