Nu var der altså to i indeværende tråd, som - modsat dig - kunne huske prædikatet. Så kan du lære, at indlæg og udsagn ikke engang herinde er gratis.
Jeg hæftede mig dengang ved det, fordi det imø er skingert og bedrevidende. Denne gang skulle det lige toppes med VERSALER.
Jeg ved godt, at du nok ikke er repræsentant for en grundlæggende holdning, Trotski, men jeg bliver bare så træt af den der ´nu skal vi ikke komme for godt i gang´-mentalitet. Det samme har jo været påhæftet noma, og har da også sine steder sin berettigelse.
Men come on - skal vi ikke bare være glade for en gryende gastronomisk identitet? Fuck ja, Søren Wiuffs asparges er sgu da noget vi kan være stolte af. Og hvis ROCKSTJERNE-klistermærket får folk til at købe bedre mad, ja, så kan du nok selv fuldføre sætningen.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA