Snak

Mere indhold efter annoncen
Den store Spar på Frb Allé har hvide asparges fra Søren Wiuff.

Smager sygt godt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Det er ret vildt som hans asparges bliver hypet.
Dette er en signatur.
Så ham omtalt som ROCKSTJERNE-BONDEN Søren Wiuff på din baghave. Der må sgu være en grænse, det er for helvede grønsager vi taler om!

Han er i øvrigt en behagelig lille nørd, sød og rar.
Ja, det er fint. Who cares.

Men de smager altså vanvittigt godt. Ca 24kr for 4.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er i øvrigt de der bastardasparges med grøn top og hvid stængel. Fandeme flotte.

Smagte nogle andre fra Lammefjorden forleden som på ingen måde nåede samme standard.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Mener det var Pibe der omtalte ham som Rockstjernebonden for et år siden eller sådan. Pudsigt at lige hans asparges har opnået så stor anerkendelse.

Jeg må ned i Spar.
Dette er en signatur.
http://www.bold.dk/snak/…&start=5290

Nej, det var Trotski igenigen. Visse ting har det med at køre i samme rille.

Samme med årets uddeling af Michelin-stjerner. Gaaab.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
hehe. Man kan i øvrigt bestille direkte hos ham, ved køb af min 2 kg. 100 kr kiloet for de store hvide.
Dette er en signatur.
Ovenpå sirs kommentar var det vel ret passende? So sue me, jeg syntes det var sjovt. Jeg håber du kan tilgive mig jeg ikke kan huske hvad jeg har skrevet for evigheder siden. Ellers må du jo hive endnu en spydighed frem, det magter du sikkert.
Nu var der altså to i indeværende tråd, som - modsat dig - kunne huske prædikatet. Så kan du lære, at indlæg og udsagn ikke engang herinde er gratis.

Jeg hæftede mig dengang ved det, fordi det imø er skingert og bedrevidende. Denne gang skulle det lige toppes med VERSALER.

Jeg ved godt, at du nok ikke er repræsentant for en grundlæggende holdning, Trotski, men jeg bliver bare så træt af den der ´nu skal vi ikke komme for godt i gang´-mentalitet. Det samme har jo været påhæftet noma, og har da også sine steder sin berettigelse.

Men come on - skal vi ikke bare være glade for en gryende gastronomisk identitet? Fuck ja, Søren Wiuffs asparges er sgu da noget vi kan være stolte af. Og hvis ROCKSTJERNE-klistermærket får folk til at købe bedre mad, ja, så kan du nok selv fuldføre sætningen.

Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce