Jeg synes vi skylder rigtig meget til ganske få mennesker. Der er en håndfuld ildsjæle som er mere eller mindre direkte årsag til at vi kan købe bedre og bedre danskproducerede produkter. De gik forrest og startede en udvikling der har trukket mange mennesker med sig.
For eksempel skal Claus Meyer lægge øre til meget, men ingen kan anfægte hans enorme og positive indflydelse på moderne dansk madkultur og den udvikling vi ser lige nu.
At noma formår at brande DK er ikke bare fedt - det skæpper jo også helt vildt i kassen. Den markedsføringsværdi er mange gange større end Wonderful Copenhagens budgetter for de næste 25 år.
Hil, foregangsmænd, Hil!
For eksempel skal Claus Meyer lægge øre til meget, men ingen kan anfægte hans enorme og positive indflydelse på moderne dansk madkultur og den udvikling vi ser lige nu.
At noma formår at brande DK er ikke bare fedt - det skæpper jo også helt vildt i kassen. Den markedsføringsværdi er mange gange større end Wonderful Copenhagens budgetter for de næste 25 år.
Hil, foregangsmænd, Hil!