Jeg bruger næsten heller ikke ketchup. Jeg forstår i øvrigt ikke hvad der sker med ketchupflasker efterhånden. Hvorfor SKAL man købe 3 liter? Hvem spiser så meget at de kan nå at spise sådan en før det udløber.
Dette er en signatur.
Hvad bruger man det til ud over burger?