Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja ok, så fik jeg lige modsagt mig selv.

Smørsauterede æbletern er en super saucejævner.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
"Hver for sig - jatak! Men jeg er heller ikke så meget for frugt i det salte køkken."

Enig så langt, at der skal doseres med måde. Det er jo ikke en frugtsalat. Bruger i øvrigt lige så tit honningmelon som vandmelon i retten. Lidt friskhakket estragon i dressingen gør bestemt ingen skade.
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
God slagter i København K?
http://www.youtube.com/watch?v=7gasxpPiews
moderator
Skal det være KBH K? For ellers er de to bedste slagtere Gourmandiet på Østerbro og Slagter Lund på Peter Bangsvej. Slagter Lund har dog også en filial i Torvehallerne.
Dette er en signatur.
Gourmandiet er en mulighed! Ellers tror jeg måske det bliver Mad & Vin slagteren. Tak Sir
http://www.youtube.com/watch?v=7gasxpPiews
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Ellers tag Torvehallerne. Der er flere slagtere. Jeg ville dog til en hver tid tage Gourmandiet, hvis det var muligt.
Dette er en signatur.
Nogen der har en besværlig og måske endog ekstravagant opskrift på hummer?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
moderator
Fik serveret denne version af manden selv

http://www.letzshoponlin…r-tiger-lee

Ellers er min personlige holdning at hummer behøver meget lidt.
Dette er en signatur.
Jeg er faktisk fuldstændigt enig, og kan egentlig bedst lide det med smeltet smør.

Der var bare stemning for at lave noget besværligt som evt kunne forberedes i siesta-timerne, da her nærmest er for varmt til at være udenfor.

Så hellere daldre rundt i et halvkøligt køkken og drikke Kronenbourg.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Prøv med lidt safran til at spille op mod træet i den forholdsvis unge Pessac. Den her ser lidt fræk ud, synes jeg http://www.lechemindesvi…e-couleurs/

PS tomatblad-aroma er klassisk for sauvignon blanc i varme udgaver/årgange
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Annonce