Snak

Mere indhold efter annoncen
Apropos slagter, så kan man prøve at spørge pænt ude hos Løgismose. De får noget helt fantastisk "Greater Omaha" oksekød hjem. Jeg får lov til at købe sådan hele pakker på 2,5-3 kg med oksebavette.

Verdens nemmeste kød at grille/stege og det smager helt absurd godt. Det samme de f.eks. Bruger på Le Sommelier. Udskæringen er for ukendt til MASH... Tak for det!
moderator
Fik bavetten på sommelier i sidst uge. Lækkert.
Dette er en signatur.
@Hummer:

Lobster Thermidor er din ven
Everton = Evigt liv eller pengene tilbage
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Personligt ville jeg nok ikke putte aborrefileter i suppen. Men derfor kan det jo sagtens smage lækkert...
Just think of the trees: they let the birds perch and fly, with no intention to call them when they come and no longing for their return when they fly away. If people's hearts can be like the trees, they will not be off the Way
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Alternativt så anret den grillede aborre på et stykke ristet brød gnedet med lidt hvidløg og smurt med smør. Dryp med citron.

Det er rart med lidt sprødt til suppen..

Jeg synes grillet aborre er godt. Men fisken er en anelse sødlig så den skal have lidt modspil - hvidløg og citron.

Jeg fanger dem desværre alt for sjældent i en fornuftig størrelse.
Jeg synes nu at en krabbebisque med stykker af aborre lyder ret lækkert?

Som en fiskesuppe på base af en kraftig fond. Nånå.

Her i Atlanterhavet er skaldyr selvfølgelig billigt, men to hummer af i alt 800 g til 25 € og så 2 kilo jomfruhummer ved siden af til at snacke for 16€ , gør altså glad.

Nu netop bisque på alle skallerne.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Lyder lækkert, godt arbejde.

Jeg badede i øvrigt i Tystrup Sø igår... ville nok lige vente et par dage med at tage ud fiske igen.
Lidt dumt indspark http://politiken.dk/tjek…ner-buraeg/

Kvickly bestemmer vel selv, hvad de har lyst til at have på hylderne.
Annonce