Apropos slagter, så kan man prøve at spørge pænt ude hos Løgismose. De får noget helt fantastisk "Greater Omaha" oksekød hjem. Jeg får lov til at købe sådan hele pakker på 2,5-3 kg med oksebavette.
Verdens nemmeste kød at grille/stege og det smager helt absurd godt. Det samme de f.eks. Bruger på Le Sommelier. Udskæringen er for ukendt til MASH... Tak for det!
Verdens nemmeste kød at grille/stege og det smager helt absurd godt. Det samme de f.eks. Bruger på Le Sommelier. Udskæringen er for ukendt til MASH... Tak for det!