Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Jeg er lidt på samme vogn. THailandsk biksemad. Laab Moo
Dette er en signatur.
Kan man eller kan man ikke kalde en frikadellefars for spejlblank?
http://blogs.bt.dk/lotte…in-krasnik/
Nu var der vist tre eller fire æg i Bo Jacobsens. Er det ikke med til at gøre den mere glat og blank?
Selvfølgelig kan man kalde en fars for blank og glat. Og også lind. Det er faktisk meget normalt.
Lotte Hansen kunne godt trænge til en tur på frk Østengrams husholdningsskole.
God knows that he won´t arrive
Jeg må sgu indrømme, at jeg plejer kun at smide et æg i farsen. Det siger Frk. Jensen. Den får mindst tre fremover.
Frk Jensen er også en gnier. Der skal masser af æg i. Og danskvand.
God knows that he won´t arrive
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og danskvand

Ala Peter A.G. I see.
Ja, det var vist sådan man kom på det trick. Keith Richards opskrift er mere spændende.
Han må ind til Krasnik næste gang.
God knows that he won´t arrive
Keith Richards har rent faktisk en opskrift på bangers and mash sin biografi. Den kunne han fint tage med.

http://lazycookcrazycook…mg_0156.jpg
Den vil jeg gerne se ham lave sammen med Price. Han behøver faktisk ikke at lave noget. Bare han er der.
God knows that he won´t arrive
moderator
Hvordan laver i bearnaise i større mængder. Jeg har set opskrifter til 4-5 mennesker hvor man både bruger 2 æggeblommer og 4 æggeblommer, begge til en pakke smør. Jeg lavede Bo Bechs hvor han bruger 2 til en pakke smør og den blev fin og tyk. Spørgsmålet er om man bare skal gange den op? Lyder helt vildt at bruge 3 pakker smør fx til 6 æggeblommer
Dette er en signatur.
Annonce